Posted by : B. D. 11 Nisan 2012 Çarşamba


Son yazımda “Sevişmek istiyorum!” diye bir başlık kullandım, itiraf ediyorum ki özellikle kullandım! Yazının sonunda da durumu açıkladım, gerçi “maksat bir çeşit araştırma” falan diye…
Yazının baş karakteri köpek kızım Maia ve onun çiftleşme zamanı yaşadığı sıkıntılardı…
Şimdi gelelim nacizane minik araştırmamın sonuçlarına:
  • Bir kere şekerim, aklı başında olan insan yazıdaki ironiyi çok iyi kavrıyor!
  • Yazıyı tam okumadan yorum yazan insanlar mı vardır, yoksa okuyup da anlamazlar mı? İşte, burada kararı siz verin:

“Allah cezanı verecek!” diyor biri, bir diğeri “Zoofili” olmakla itham ediyor…

Devamı için; Gülgün Karaoğlu

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Trend Avcısı - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -