Posted by : B. D. 18 Nisan 2012 Çarşamba


Aslında bu haber beni hiç şaşırtmadı. Hep derim nesil git gide eblehleşiyor diye. Bilimsel olarak da kanıtlanmış. Gazi Üniversitesi Nöroloji Ana Bilim Dalı Nöropsikiyatri Merkezi'nde yapılan bilişsel testlere göre, 11 yaş çocuklarının 15 yıl önceki yaşıtlarına göre 2 yıl geride oldukları tespit edilmiş. 

Ha bu rapor, Bilgi Toplumu Olma Yolunda Bilişim Sektöründeki Gelişmeler ile İnternet Kullanımının Başta Çocuklar, Gençler ve Aile Yapısı Üzerinde Olmak Üzere Sosyal Etkilerinin Araştırılması Amacıyla Kurulan Meclis Araştırma Komisyonu'(ismine senin...)nda sunulmuş. 

İnternetin çocuklara yararlı olmadığı, cart curt... Ha eğitim sistemi falan süper, çok iyi besleniyor bu çocuklar  ne biliyim her şey yolunda ama o  internet yok mu?!?! Haylaz, bok, dayak arsızı internet... Bak interneti kısalım parlayacak çocuklar valla...

Neyse sözün özü; bu rapor yeni internet sansürleri için bahane olurmuş gibi geliyor bana.  Hakkımızda hayırlısı, ben bilmem devletim bilir...


Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Trend Avcısı - Hatsune Miku - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -